Monday, February 7, 2011

unexpected thing happened

Assalamualaiku w.b.t.
Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Illahi semua student M'sia selamat dikeluarkan dr Mesir.Post ni just nk share dgn korang pasal kejadian yg tidak diduga yg berlaku kat aku pagi td (7 Feb '11)..Aku bgn mcm biasa then solat Subuh.Turun bawah tgk tv sambil tgu semua pergi sekolah.Tinggal aku keseorangan kat rumah, almaklumlah penanam anggur yang berjaya..Berbekalkan duit MYR 10 aku pun pakai sweater dan shorts pergi la ke kedai nasi lemak kat depan umh..Sedap woo nasi lemak kat kedai mak cik tuh. Time aku p ramai gak la org tp x pa la tgu 5-10 minit..Pastu dah xdak org dah makcik tu tnya aku nk letak lauk apa dalam nasi aku..tiba2 ja aku rasa pening sgt2 then trus collapse kat stu..nasib baik la ada abg yg baik hati tu pegang aku and bwk aku duduk atas kerusi yg ada kat situ..Whoa!!!Pengsan kat kedai nasi lemak....MALU gila.hahaha..lama jgak la aku duduk kat kerusi tu..semua org yg dtg nk beli nasi lemak kat situ semua duk usha aku...aku wat bodoh je la..then lama sket aku rsa ok..kepala pun x pening dah..bayar duit nasi pastu makcik nasi lemak tu yg tlong aku lintas jalan.dia takut aku jatuh kat tengah jalan tu lagi mampos aku kna gilis dgn keta ka lori ka..dah la jalan tu jalan maut..ada ja accident kat jalan tuh..bley dikatakan setiap bulan ada..
Dengan terjadinya kejadian td aku cam segan plak nk p beli nasi lemak kat kdai makcik tu...huh....

Sekian...

No comments:

Post a Comment